första inlägget ;D

tjoho :)
jag har bestämt mig att skaffa blogg ;) (pimp), blev lite sugen för att Emmelie och Amanda har ju det... Aja antar nu att jag ska skriva om vad som har hänt idag.. läs och njut ^^

Dagen började som alla dom andra brukar göra, jag går upp och äter frukost. Sätter mig framför datan och sminkar mig samtidigt. Gick till skolan SJÄLV som vanligt nu för tiden för en viss Hanna är alltid sen -.-, men jag klarar mig ;). Skolan gick långsamt som vanligt.
Nu sitter jag bara här framför datan och tråkar.. pallar inte plugga -.- men jag måste göra det senare, vi har matte prov på fredag tror jag :S

sådär då  var jag klar. Rätt kul att skriva ;) ha det bra puss ^^



Kommentarer
Anonym

Fett cool du e nu :P

2009-02-16 @ 19:43:27
URL: http://emmeliejonsson.blogg.se/
Anonym

jag vet värsta pimpen XD

2009-02-16 @ 19:53:02
URL: http://jessicariihimaki.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0