Fettisdagen

Hejsan :)

Idag runt kl 11 gick jag ut för att jag skulle gå till Emmelie. Emmelie mötte mig med 3 extra glada ansikten, nämligen alla hundar :D Masse, Flama och självklart Ellen. Jag tog Flamas koppel och sen gick vi sakta men säkert hem till Emmelie.
Vi satte på en film, Dawn of the dead tror jag den hette, men den sög så vi böt till en annan vars namn jag inte kommer ihåg.
Den handlade iallfall om en "tant" som ville bli yngre och åt typ massa äkliga saker som foster också... (blä)
Den var inte heller så bra men den funkade att se på :]

Sen åt vi pizza (tjockisar!) det var mums ^^ Efter det gick vi till ica för att fika (ännu mera tjockisar :O!)
När vi var klara tog vi bussen hem till mig och satte på en till film XD
Den här gången handlade det om en tjej som ville typ bli låtskrivare och sjunga sina låtar men hon vågade inte för hon hade scen skräck. Den slutade med att hon vågade och fick en pojkvänn :) riktig romantisk måste jag säga :')

Sen drog Emmelie hem och jag åt middag, nu väntar jag på att min kusin Carro ska komma hit. Hon och Daniel (min andra kusin) ska sova över hos mig idag :) myspys ^^

Idag är det ju Fettisdagen :D När man ska äta Semlor tror jag, Pappa har iallafall köpt 7st. Jag gillar inte dom, smakar fy tycker jag :P men resten i familjen gillar dom så jag brukar äta nån bulle eller nått.

Har ni lagt märke till den fina snön? sjukt fin tycker jag, alla träd och maken, allt är helt vitt och eftersom det är ganska ny-snö så är den ganska orörd. Super vakert, läggen in en bild sen som jag tog idag när jag var på väg till Emmelie :)

Aja skriver mer sen ha det bra pusspuss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0