Emmelie gör min avensjuk :O

Hejsan :)

Gårdagen var skoj, Jag och Carro gick till ica som bestämt och fikade där, vi köpte också godis som vi satt och mumsade till när vi såg på filmen Dreamgrils. Den filmen är verkligen jätte bra tycker jag. Jag börjar alltid gråta när Beyonce sjunger sin låt Listen. Hon sjunger så grymt vackert, hennes röst är så stark, den passar verkligen in på den här låten.

Senare kom hela Carros familj hem till mig för vi skulle äta middag tillsammans :] Det blev tacos, inget till fika :O men jag och Carro hade ju ändå godis ^^
Sen runt 8 gick jag med 2 väskor och en ica påse med min kudde i, jag skulle till Emmelie och stanna där hela natten :D Hon kom och mötte mig med Ellen boll ^^ Vi satt uppe till typ kl halv 4 och bara såg på olika filmer. Vi hade film-maraton. Egentligen skulle vi ha film skräck-maraton men vi hade vanliga filmer istället, som Patric 1,5 och Flood och några till.
Vi sov på Emmelies övervåning i vardagsrummet, vi flyttade på soffbordet och lade dit två madrasser. Vi tittade på filmerna på Emmelies data för filmerna funkade bara där.
Så vi ställde hennes data på ett tv bord framför oss och började bädda våra sängar.
Två vita lakan och Emmelie tog sitt typ beige täcke medans jag fick ett grönt ^^
Sen tog Emmelie sin GIGANTISKA kudde och lutade sig mot den (genom att lägga den mot soffan.) Själv tog jag min lilla (-.-) kudde och satte mot soffan. Jag slängde några avensjuka blickar mot Emmelie och hennes kudde xd.

Sen började det roliga, vi satte på alla filmer på datan och bara satte oss till rätta och börja titta. Vi hann titta på 3 filmer innan vi bestämde oss för att sova.
En dålig sak som hände var att Rasmus mobil var knäpp! Han svarade inte på mina sms:( så jag satt och snegla och titta på mobilen hela tiden för att se om han hade svarat. men det kom aldrig nått, då började fantasin skena iväg !XD jag trodde att han var sur på mig eller nått åt det hållet :'( inte kul! men det var inget speciellt bara jag som var fjantig :P

Nästa dag vaknade vi runt 10. Vi skulle åka in till jakan så vi satte på MJ (Michael Jackson) låtar medans vi gjorde oss iordning. Sen gick vi ut till bussen som var exakt 3 min försenad! xd.
När vi var framme gick vi till Gina för jag hade presentkort där, jag köpte ett par jeans-leggins. Sen gick vi till Tasty's för att äta. Jag tog pankakor och Emmelie en köttfärspiråg. väldigt gott tycker jag :]

Senare åke vi hem till Emmeie igen, jag skulle bara hämta mina saker innan pappa hämtade mig ^^ kärlek på han!
Sen fick jag reda på att min bror Joakim är sjuk! Då kunde Emmelie inte sova hos mig som va hade planerat :'(
Det får bli en annan gång.

Nu väntar jag på att maten ska bli klar, det blir hemgjod pizza tror jag ^^
skriver mer sen om jag hinner. Vet inte riktigt vad jag ska göra ikväll. Kanske se på film med Emmelie och Amanda. Nu har föresten Amanda komit hem :D superkul jag har saknat henne! :)

ha det bra pusspuss :) <3
  Emmelie och jag, ganska gammal bild  XD
ville bara ladda upp den här för jag har gjort om den ^^ (XD)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0