boring xd

lalalallalal jag har så tråkigt -.- jag tror jag snart ska ta någonting att äta ^^ typ flingor eller nått XD.
Jag är inte så sjuk längre :) jag e bara jätte jätte förkyld -.- det e så jobbigt att prata, jag låter helt cp.
Imorogn kanske jag, hanna, emmelie och amanda ska gå se I taket lyser stjärnorna på bio, vi hade något teknik arbete där man skulle bygga ett hus. Jag byggde mitt med Hanna och Emmelie och vi kom faktiskt 3a :D så vi vann var sin bio biljett =) Amandas grupp som bestod av Amanda Tommy och Anna, dom kom delad 3a med oss så dom fick också var sin bio biljett, perfekt juuh :D

aja skriver mer sen, nu ska jag äta nån frukt eller nått ;) pusspuss 

Eftersom jag har så tråkigt tog jag några bilder med webben HAHAHA XD


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0