Bio

hejhej :)
jag har nu kommit hem från skolan, och nu är det LOV :D hahahah omg fett skönt att vara ledig i en vecka ;)
Nu har precis ätit mellis med Hanna^^ och vi ska snart beställa bio biljetter till I taket lyser stjärnorna på nån bio inne i stan :D Äntligen blir det här med bion av, vi har typ plannerat det jätte länge med Emmelie och Amanda men Hanna var sjuk den gången vi skulle gå och sen har alla andra haft fullt upp. Inte längre för idag ska vi ju gå ;)

Jag har läst boken och jag tyckte den var jätte bra. Jag grät typ HELA tiden när jag läste den XD Går inte att hjälpas, den är så sorlig. Undra hur mycket jag kommer gråta på bion? Allt smink kommer vara borta iallafall.  

Nu väntar jag bara på att Hanna ska komma tillbaka hem till mig för hon hämtar sin biljett.
Jag och Hanna ska snart åka in till stan för att handla lite saker innan bion, nicenice ;)

Skriver mer sen när kvällen är över :) pusspuss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0