beroende?

hejsan svejsan igen XD

Jag har tänkt på en sak, jag började skriva blogg igår och har redan skrivit typ 5 inlägg :O, shiiiat blogg beronde varning på mig dära xd.


Nu har jag iallfall ätit frukost och klätt på mig mina kläder. Funderar över om jag ska se nån film eller nått, inte för att jag har någon bra (suck).

En bra nyhet är att jag är forfarande ganska brun :D, det trodde jag inte, jag trodde det skulle gå bort under natten men icke sa nicke :D.


Snart ska jag duscha och plugga matte -.- 

När hanna kommer hem ska vi åka och träna på Friskis och svettis, vi ska typ köra nått gympa pass tror jag.

Just nu sitter jag och chattar med Simon, min bästa vänn sen vi föddes :) men han flyttade till andra sidan sverige :'( jag saknar honnom verkligen, kom tillbaka ! :'(


Nu ska jag duscha, kommer nog skriva mer sen XD Jag har no life höhö ;)

puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0