bakar

hejsan :]

Nu bakar jag ^^ jag bakar en spetskaka, det är som en sockerkaka fast man har på som en glasyr på toppen av kakan. Just nu står den i ugnen. Det är 12 minuter kvar innan den ska ut och få glasyren på sig, sen ska den in igen så glasyren stelnar lite. Jag hoppas det kommer bli gott :]

Senare vet jag inte vad jag sa göra :S Rasmus är borta -.-! TRÅKIGT! fast hanna kommer hem idag :D jag har ingenaning om vilken tid men jag hoppas att hon kommer ganska tidigt så jag inte ruttnar sönder här hemma.
Jag måste träna med henne på SF! och vi måste gå promenader jag har saknat det väldigt mycket :)

skriver mer sen när jag smakat på kakan ^^pusspuss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0