jullov :D

nu är det jullov, iiiiii super skönt!

Igår var jag Carro Tove och Sophia i stan, det var super kul och mysigt. Jag handlade en halsduk. Sen åt vi en god middag och satte oss sedan och drack lite olika saker. Vi sjöng också så vi fick nog CP-stämpen av alla runt om X)
Sen drog jag till rasmus.

Idag var vi först i skolan och hade avslutningen, sen gick jag carro och sophia till sophia sen vidare till carro där vi fastna ett tag och åt  lunch och jag lekte med carros urgulligt hund :)
Sen gick vi hem till mig och sen åkte vi pulka! HAHA super skoj var det ;) Nu är jag hemma och ska göra varm choklad ^^
Bilder från allt kommer upp snart ;)puss♥



Kommentarer
Carro

Haha två superduperdagar!:D Haha och Thira gillade dig direkt ;)

Lägg in bilder på fejjan sen :) <3

PUSS

2009-12-18 @ 21:32:39
URL: http://carruuo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0