tomt

visst känns det bra att börja ny klass, nya kompisar och allt. Är glad för jag hamna med Madde och Donia...men jag saknar redan mina älsklingar Hanna, Emmelie och Amanda. Kommer aldrig kunna prata ut med hanna eller skratta ihjäl sig med emmelie eller höra amandas skvaller under skolan igen. Visst finns dom på fritiden, men inte samma sak. Det har gått en dag i skolan och jag letade eftet dom på morgonen för att prata men kom på att det inte går länger, kommer inte kunna messa hanna på morgorna och stressa henne så hon ska hinna till skolan. haha får tårar i ögonen när jag skirver det här, men jag saknar helt enkelt er tjejer. Kommer alltid älska er vad som än händer<33

Tjejor <33333


Kommentarer
Anonym

vad gulligt :)

2009-08-20 @ 18:40:11
Anonym

Älskar dig med gumman!<3333

2009-08-20 @ 22:33:21
amanda

aww, va söt :$

jag saknar också er jätte mycket i klassen :(

2009-08-21 @ 08:14:55
URL: http://sjundemaj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0