tjoho

Det har inte hänt nått speciellt sedan det senaste inlägget, absolut ingenting. men ikväll ska jag ut med folket, ska bli kul. Hoppas emmelie kan hänga med ikväll bara, hon är i stan, men hon måste hinna hem!
Jahap det var typ det ända intressanta jag hade att skriva idag.
Juste en sak jag kan säga till er att jag och banan har fått betalning på dansen på baletakademin eller hur fan det stavas. YEES proffsen här kommer vi. HAHA.
Nu ska jag fortsätta dunka med musik i högtalarna, ha det så bra puss<333


Kommentarer
banan hatare

vem är banan? jag skulle inte vilja bli kallad för det...

2009-08-10 @ 17:43:31
Anonym

HAHAHHAHAHAHHAHA BANAN HATARE DIGGAR DIG

2009-08-10 @ 17:46:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0