skåne

nu har jag vaknat, gårdagen var kul, vi var hemma hos Robin och det var väldigt kul att träffa Niina, Emmelie och alla andra igen.
Var hemma vid 2? någongång tror jag...
Nu ska jag iaf berätta om skåne lite snabbt..

Dag 1: Då satt vi i bilen typ hela dagen, eller iaf 6 timmar.... vi såg en bil som hete fag, hehe. När vi kom fram tittade vi i huset och åkte runt lite för att titta lite i området. Sen handlade vi massa saker som är nödvändiga i ett hus. Senare såg vi på Arn 1 och sen sov vi.

Dag 2: Gick vi till standen och stekte och såg också på en wolleyboll tunnering som spelades där. Sen på kvällen gick vi ut och åt, vi fick vänta på maten i 1 timme och 30 min -.-

Dag 3: Då cyklade jag och Hanna först runt och titta på allt. Sen tog vi 2 gigantiska glassa, sen åkte vi hem och spela kort. Sen gick vi till standen och körde lite stand pingis och sola. Sen spela vi memory med Hannas mamma. Hanna vann -.- Sen på kvällen såg vi på beck.

Dag 4: Hannas mamma fyller år idag så vi firar henne, jag och Hanna såg också på Arn 2 och grät floder vid vissa tillfällen...  Sen på kvällen gick vi på en väldigt fin resturang, vi åt anka och en supergod efträtt.

Dag 5: Idag var vi bara på standen... inget intressant

Dag 6: Regnade det så vi var inne och spela kort och såg på Sagan om ringen tills vi gick ut och åt.

Dag 7: Fredag idag.... Då fikade jag och Hanna först sen åkte vi hem och städade faktiskt. Kännde oss väldigt duktiga.

Dag 8: Då åkte vi hem vid 9 tiden och det tog ca 7 timmar hem, bilresan gick bra... Jag sov och lyssna på musik. Vi titta också på Sagan om de två tornen, sen när vi kom hem drog vi till Robin.



Mer bilder kommer sen när hanna har skickat sina :)


Kommentarer
Madeleine

åah var ni också i åhus? (:

2009-08-07 @ 19:24:37
URL: http://swear.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0