prov

hello :)
Skoldagen gick bra, hade samhällskunskap på morgonen och efter det geografi. Tråkigt men det är det alltid. Sen efter lunch skulle ve egentligen ha matte men vi var tvungna att göra 2 svenska prov, det gick sådär.... är  inte så jätte bra på svenska men hoppas det gick bra. Efter skolan gick jag och rasmus hem till honom.... vi skulle baka men hade inte allt som behövdes så vi struntade i det.... sen lagade ramsus mat till sin familj, under tiden han laga maten och åt den så låg jag och sov i hans säng. Super skönt.
Sen skulle han på träning och då drog jag hem. Nu ska jag nog måla naglarna och ta på en ansiktsmask för att få tiden att gå, imorgon börjar vi runt halv 11 så ska verkligen sova ut, känns som jag inte fått göra det. Kanske därför jag somna hos ramsus, nu ska jag gå hejsvejs <3333

peace


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0