morgon

Nu har jag vaknat, sov över hos Hanna med Emmelie. Igår satt vi och pratade så länge så att vi inte orkade fixa med några sängar, så vi sov i soffan och sov ist. Det var jättee mysigt ^^ Vi somnade kanske vid 3- tiden eller något. Emmelie gick upp före oss för hon ska till ögon optiken eller vad det nu heter, så hon åt själv och allt medans jag och Hanna låg och sov hehe.
Sen när hon åkt vaknade jag av att elsa stog och mjoooa eller hur man nu ska beskriva hur katter låter X) Då gick vi upp och åt frukost, nu sitter vi bara här framför datan och lyssnar på musik.
Vet inte riktigt vad vi ska göra idag, kanske åka och bada.... vi får se vad vi har lust med.
Haha sitter och tittar på gamla bilder, lägger upp några här :)


Jag och Hanna i stan

Jag vid 9ans skolfotto

Klassresan i 9an:

Tommy

Selma

Jerry

Jonte Jimmy Niklas Ante

Klassen

Jag och Hanna

Tjejor<3

haha :)<3
Slut

jag och Hanna haha

Nyår

Cafe 60

Prao


Kommentarer
Anonym

fuck you! du glömde skriva en sak<3

2009-08-10 @ 23:44:48
URL: http://emmeliejonsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0