mer än plannerat

jag och Hanna åkte till jakan för att handla saker till skolan, ni vet antäcknings böcker också.... men vi köpte mer än plannerat, mycket mer.
Hanna köpte 5 tröjor om jag inte mins fel, ett par leggins och 5 antäckningböcker och penna och almenacka och nått på apoteket. Jag har säkert missat nått menmen.
Jag köpte en tröja och ett stort block med papper till skolan, en penna, en almenacka och klisterlappar (som hanna också köpte kom jag på nu)
Sen ett par skor i leopardmönster Have to love it! :)

Nu har jag just ätit, jag åt kycklingsallad det var gott, snart ska jag till Hanna eller tvärt om... aja vi ska iaf komma på nått att göra ikväll.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0