hemma igen

haha jag har märkt en sak, jag skriver ofta saker på engelska men tar bort det och ändrar till svenska, för jag är alltid osäker på stavningen hahahaha.
aja jag och Hanna tog en promenad och pratade om allt. Nu är jag hemma, har beställt busskort och allt eftersom mitt går ut sista augusti, har också druckit ett glas cola. För att när jag kom upp satt mamma och tittade på tv och då var det en reklam för billyz pizzor och då drack någon något svart, då börja jag tänka på cola och gick sedan ner och tog lite. Fucking tur att vi hade haha.
Nu sitter jag och lyssnar på spotify, inget märkvärdigt med det.
Juste nu till själva anledningen för att jag skulle skriva ett inlägg, skulle berätta om att 3 barn har ramlat ut från ett fönster på aspnässkolan, det var från 3:våningen och 10 m högt, ingen dog men en av dom fick allvarliga skador, usch<333

HAHA


Kommentarer
anna

fy :o

2009-08-24 @ 22:38:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0