hemma från stranden

Det blev stranden trots allt, jag gick över till mig och hämtade alla saker som man har med sig till stranden. Sen cyklade vi.
Det var grymt mycket folk överallt där, fick typ inte plats på vårt vanliga ställe så fick gå till ett annat men där hade en gubbe skurit sig på en glasbit när han skulle bada, och därför ville inte vi heller bada där så vi gick tillbaka och som tur var fanns det plats då.
Vi badade och det simma runt massa äckelfiskar vid våra fötter så vi bada inte så länge. Senare kom Emmelie och joinade oss. Vi hade lite vattenkrig och sen åkte vi hem.
Nu har jag duschat och ska snart börja sminka mig för att senare gå hem till Hanna. Vi ska äta middag tsm hehe. Vi ska laga tacos, gottgott ^^
Nu ska jag börja sminka mig ha det så bra sålänge, ska lägga upp lite bilder senare ikväll eller imorgon :)<333


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0