dansdansdans

hej, skolan gick bra, har bestämt mig för att läsa matte A och B ist för bara matte A. Blir bäst så. Jag fick helt okej på matte testet i gjorde första dagen btw :)
Snart ska jag och bästavänn in till stan för att titta runt lite på kläder, sen ska vi vidare till den första dans träningen, SUPER KUL!
är såååå taggad, i lööv to dance, vi ska dansa en dans som är som street fast för tjejer, ni vet skaka på rumpan och gå ner på golvet, använta tjejens gåvor helt enkelt ;)
Jag och Hanna har försprång också för vi kan redan lite av dansen vi ska dansa, fick läsa den på en prova på kurs. Vår lärare är sjukt grym, wooooohoo är så glad HAHA. Vi dansar till en pussycat dolls låt, BUTTONS sexiggt
Nu ska jag tagga, hejsvejs pussgurkor <3333

Hanna jag och Emmelie dansade galet mycket när vi var och såg bounce<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0