-

Sådär nu ska jag berätta lite mer om dagen :)

Jag vaknade halv 7 på morgonen, hade vaknat ca 5 gånger under natten för att säkra mig om att jag inte hade försovit mig.
tillbaka till halv 7, då jag duschade och fixade mig helt enkelt... sen runt halv 9 gick jag ner till busshållplatsen för att träffa Madde. Sen när bussen kom var vi med tommy och alla 3 gick in i skolan.
Alla samlades i aulan, där pratade rektorn och några till. Sen gick vi till klasserna och hade upprop och fick schemat och allt det där.
Sen fick vi göra ett matte prov, liskom lägg av. Första dagen vafan... jag har hunnit glömma bort allt under lovet, gick väll sådär men var inte ett så viktigt prov.
Imorgon börjar jag 9, då ska vi åter igen ha ett prov, men den här gången i svenska.
Jag har börjat i klassen SP1D, en helt okej klass, känner igen minst 10 av alla som går där... alla verkade vara väldigt blyga men det släpper... hoppas jag verkligen<333


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0