-

Hemma efter ännu en dag i solen, idag bada jag med Hanna och Emmelie. Vi blåste upp Hannas madrass och åkte ut med den. Vi var ute i ca 2 timmar och åkte runt ute på vattnet. Vi var riktigt långt ut. Så solade baksidan idag, har kritvit rommphaa ;)
Vi var aströtta när vi äntligen kom i land igen, kunde knappt stå upp. Hanna låg på madrassen medans jag och Emmelie fick simma ett tag, TJOCK. 
Sen när vi cyklade hem höll jag på dö av trötthet, så nu sitter jag här och vill bara vila vila vila men det verkar inte hjälpa att sitta framför datan för jag känner hur bena håller på krampa sig.
Jag lyssnar också på spotify :) nu ska jag vila lite, sätta på en film eller något får se <333


Kommentarer
Hanna

Jag låg där för att jag frös faktist inte för att jag var lat (a)<3

2009-08-09 @ 19:01:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0