Fredag

Hejsan folket!
Har varit upptagen med skola och jobb så bloggen fick lida lite.
Sitter hos babe just nu. Han drog precis så är själv. Senare ska jag dra till gymmet och sen vidare hem. Jobbar natt idag -.- kill me. Och sen jobbar jag lördag, söndag, onsdag och torsdag. Orkar inte.

Har iaf världens problem, letar efter en vårjacka och har hittar 2.. Kan verkligen INTE välja.. Och tsm kostar de 1500. Ångest, ska jag köpa dem eller inte?
Ni förstår inte, jag kan verkligen inte välja, helt sjukt. Måste ha båda typ haha. Galen i kläder.

Det känns väldigt bra att gå in på kontot och se att lönen har kommit! Kanske unnar mig jackorna iaf, eller? åååh bajs

Alltså Sveriges väder. Kan inte minnas när det sist var såhär kallt. Det är ju galet. Känns som om jag fryser konstant!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0