Ångest

Om några timmar är tentan. Hjälp :( känner mig inte alls redo. Ångest på hög nivå.
Ligger i babes säng, han sover fortfarande och det enda jag kan tänka på är tentan. Har inte sovit så bra. Tentan är dessutom en kvällstenta. 17.00-21.00 helt stört!
Och sen har jag fått den sämsta tentasalen ever -.- i den här tentan kommer vi ha: skälva pappret där tentan står, pappret vi ska skriva på, massa kladdpapper, pennskrin, miniräknare mm och bänkarna är gjorda för ETT papper..
Hade min redovisningstenta där också och fyfan vad jobbigt det var att bläddra bland allt för ingenting får ju plats..
Och självklart ska jag sitta där igen när man har MASSA papper osv.
Och som om inte det var nog så lutar liksom hela bänken så papperna glider ner om man inte håller i dem. FATTA vad jobbigt.
Är irriterad just nu.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0