sorry

sorry! vet att jag inte skrivit på läääääääänge men har knappt haft tid. Åkte upp i torsdags till landet och kom hem igår! (: var på en asmysig middag med HELA TJOCKA släkten i fredags, snacka om att vi är många.
Sen har jag bara myst med mina älskade kusiner.
Idag så började jag dagen med lite hemliga saker, sen skrev jag min svenska uppsats och sen GICK jag till jakan och mötte upp madde. hon skulle köpa present till sin syster som fyller år idag och jag skulle följa med som sällskap... MEN självklart åker jag hem med en HM påse... haha så jävla typsikt mig................................
Handlade iaf ett par asballa tränings short.. jävligt korta och sexiga (; sen även ett par spets shorts.. svarta.. korta dom också haha! och sist ett vitt linne.. och juste, torrshampo också!
Kom hem runt 4 och har fixat hela dagen med maddes present! hon fyller ju år imorgon :D hela 19 år!!!!!
Så jag ska till henne imorgon och fira henne med hennes familj! (:

Nu ikväll ska jag bara chilla med min familj. Idag har verkligen tiden flyig iväg.. Det börjar någon ny seire snart så hoppas att den är sevärd.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0