WIII

hemma!
carro hämtade mig med hennes tandemcykel, asso det var galet kul att cykla på den. Kan inte beskriva kännslan hah!
Sen hela alltet, hennes land, det fina vädret och båtturen allt var så otroligt! så underbart, är skit glad just nu! vi tog ca 400 bilder och håller nu på att skicka de till varandra :D
gud ni förstår inte vilken perfekt dag det här har varit. Nu ska jag fixa lite med bilderna, lägger upp några senare, annars kommer datan typ paja för den händer så mycket samtidigt så allt kommer gå så trögt.

Bara för jag är på så bra humör och känner mig extra kärleksfull så måste jag bara säga att jag har sån jävla tur att jag fick bli så tajt mer barrow, sophia och alla andra i klassen, sjukt att vi inte ens kännt varandra i ett år. Sophia skulle följt med i båten idag men hon skulle bort :(
men självklart så ska vi åka ut med den flera 10000 gånger till haha, älskar att åka båt. Själva känslan är så sjukt underbar!
nej nu ska jag inte skriva mer, bara att jag älskar alla mina nära vänner otroligt mycket hihi♥

ett smakprov:



Kommentarer
Carro

Du betyder jättemycket för mig jessipessi! DU ÄR BÄST :D Tack för en asmegasuperhärlig kväll!! <3

2010-05-30 @ 22:56:08
URL: http://carruuo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0