söndag

idag har jag gjort ingenting, inget mer med det.
Jag orkar inte ta kort på kläderna idag faktiskt, så ni får vänta ett slag. Kanske tills imorgon, börjar ju halv 12 så har en hel del tid innan jag måste dra till plugget. Som föresten det bara är 13 skoldagar kvar för mig YES!
Har faktiskt inte sån söndagsångest idag, vi har inte nått stort kvar i skolan, bortsätt från spanska nationella som jag inte orkar bry mig om. Kan även hända att nån lärare får fnatt och bestämmer sig för ett prov, inlämningsuppgift eller nån redovisning. Det hoppas vi inte!

Ska klara av den här veckan och sen till helgen blir det röj röj röj all night long! Så taggar upp redan nu haha. Ska övingsköra sen btw, tror jag iaf om pappa kan komma hem nångång från golfbanan.
Jag sitter och lyssnar på massa disneylåtar, underbart!
Nu ska jag avsluta det här inlägget♥

Några bilder från grillningen:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0