torsdag

hola
innan jag la mig messa jag sophia och fråga om vi hade någon sh idag, vi hade inte det så jävligt tur att jag messa och fråga så jag slapp sitta i skolan 1,30 timme och vänta på att idrotten ska börja. Så börjara med idrott, sen matte och sen svenska i över 2 timmar. Det är min skoldag idag, på idrotten ska vi köra nån konstig sport ute, vad var det... typ bandy ute eller hur nu carro gissade haha. Aja jag lär få veta snart iaf ;) Det är soool, så har shorts på mig och ska även ha min korta leggins idag.
Igårkväll var jag ute med hanna i 2.5 timmar, och har inte skrattat så mycket på länge, höll seriöst på att kissa på mig, var sjukt nära. Fick springa hem snabbt som fan! vi spelade iaf in filmer, hah men de är privata.
Nu ska jag göra annat, ska gå om 30 min så har lite tid kvar :)♥


HAHAHA jag är mongo jag vet


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0