torsdag

holabolla
fick VG på matte b nationella, super nöjd och glad! På svenskan titta vi på filmen tretton, har redan sett den och tycker inte den är bra. Juste försov mig också, men hann ändå... fixa klart mig på en kvart haha.
Imorgon har vi spanska kursprov, kommer gå åthelvettet. Kan inte spanska och vår lärare vägrar förstå att vi är nybörjare, aja. Ska få det där provet över för sen är det inga mer prov!!
Idag var vår sista idrotts lektion och vår sista läs timme! wooho! Nästa vecka är vi lediga på tordag och fredag woho (igen)
Nu ska jag gå ut en snabbis med banan och sen ikväll hoppas jag hon hinner gå en liten prommis med mig. Nu ska jag spana in andra bloggar, kyssar

min ursnygga utbakade fläta som min frisör carro fixat ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0