Tiger se upp

jag har skrivit klart om min bok, för er som vill veta läste jag L.A. Candy av Lauren Conrad, den var bra. Sen har jag varit och kört golf med pappa, haha första gången ever. Det gick helt okej, vi slog en burk eller vad det heter, 2 gånger var så 100 bollar och av de kanske 20 gick bra.  Men hallå, det var ju trots allt min första gång!
Min kusin caroline, som är 3 år yngre än mig har vuxit om mig (mycket) nu, kan knappt förstå det. Hon fyller 14 år imorgon så på lördag ska vi åka och fira henne och min moster (hennes mamma) som fyllde år för några dagar sen, big party.

Imorgon börjar jag kl 1 och slutar 3 (exakt som förra onsdagen) sååå skönt, onsdagar är den längsta dagen men har faktiskt haft rätt tur med att slippa lektioner också...
aja nu ska jag fortsätta titta runt på datan och kanske dra med mig pappa så vi kan köra bilen nångong!♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0