pump it up

hejsan svejsan
nu håller vi på med matte C, började med det idag och det verkar rätt svårt. Vi fick en stor läxa så vi slipper matte lektionen imorgon och på onsdag, skit najjjs! imorgon har jag då sovmorgon till kvart i 10 typ och sen på onsdag slutar jag kvart över 3 ist för halv 5 ;)
På musiken sjöng vi upp himlen runt hörnet och nästa gång är det den sista, vi funderar på att sjunga beyonce, halo.
Ska plugga på matte läxan och läsa lite spanska texter ikväll, sen vill jag övningsköra om pappa vill och kan.
Nu ska jag äta lite mellis och sen ska jag börja plugga, see you later! ♥

Jag har tagit kort på kläderna nu!:




sen hur jag ser ut idag:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0