måndag

yoo!
Hemma från skolan, fick reda på att jag kommer få VG i matte B, men jag ska göra ett prov på måndag och se vad jag får i matte A, ligger på g+ nu så kanske kan få ett vg om det går bra på provet.
Konstigt väll, att jag är bättre på B än A, haha kanske fattar mera matte ju längre jag läser det. Desutom är ju urban super bra lärare så kanske därför mina kunskaper i matte A var så dåliga, hade inte en sån bra lärare i förra skolan...
Ska börja plugga nu med det, sen har jag spanska uppsats och hörförståelse kvar. Läsförståelsen gick så otroligt dåligt och jag är nästan säker på att det kommer bli mitt första IG :( ska prata lite med han. 
Sen annars är allt i skolan i princip klart. Hade sista musiklektionen idag, vi sjöng upp en låt som vi bara tog idag, det gick bra.
Nu ska jag börja plugga matte, pussisar ♥


gammal bild på mig hehe



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0