home

nu är jag hemma, kom hem igår och gick direkt ut med hanna och emmelie. Vi snacka typ hela kvällen/natten haha, asmysigt med filtar och tända ljus!
Jag är faktiskt brun (för att vara mig som typ inte kan bli brun) men det håller på att försvinna nu :tired: men snart är det ju sommar här hemma också så blir nog bra ;)
Vakna vid halv 8 faktiskt, gick upp och pluggade. Måste göra klart morfar arbetet som är asstort (typ 10 sidor kommer det blir) och sen har jag matte B nationella på tisdag och det är då morfar arbetet ska in, så nu är jag skit stressad! dåligt av mig att sätta mig och blogga men tänkte bara berätta att jag inte dog i en plankrash eller nått sånt haha!
nu måste jag återgå till pluggandet (fattar verkligen inget på matten så har lite panik) döda mig:love:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0