4 timmar

matte provet gick sådär, hoppas innerligt att jag får G! 4 timmar gick snabbt när man tänkte och skrev men såfort jag fasna gick det assakta, var där kvart över 8 och lämna in vid 12. Sen på svenskan redovisade vi. Det var min dag. En sak som gjorde mig glad är att vi har ju spanska kursprov kvar, men steg 1 har nästa vecka så vi har ingen spanska imorgon. Ingen matte heller för han ska rätta nationella.
Börjar 1 och har 2 timmars geografi (-.-) slutar sen vid 3. men ska inte klaga;) Ikväll ska jag inte plugga nått, suuuuperskönt.
Imorgon fyller moster år, får inte glömma att gratta henne. Nu ska jag bara njuta av min lediga tid, kyssar babes♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0