21/5

fan mitt inlägg försvann, vad sur jag blir.

aja jag har iaf solat i en timme nu och det är väldigt varmt. Vill ligga och sola vid vattnet så man kan bada lite. Men jag klagar inte. Love it!
Snart ska jag fixa mitt hår (lockigt) och sen ska jag och carro cykla till skolan så vi hinner äta lunch. Det var tydligen kycklingklubbor som carro ville äta.
Har 2 lektioner, geografi och engelska. Jag har säkert muntliga engelska nationella, bara jag och några som inte haft det än. Det får gå som det går.
Sen ikväll ska jag ut med naturarna tror jag, känner mig utanför redan nu men aja hehe :P
Jag målade faktiskt naglarna, böt ut den röda färgen mot pärl rosa, som köpte jag i Turkiet ;)
Titta mig nyss i spegeln lite snabbt, har fått så många fräknar! haha passar inte i det tycker jag, men det ingår väll i sommaren för mig.
Nu ska jag fortsätta chatta med carrobarro, see you later♥





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0