-.-

halloj
vet ni vad som har hänt idag, är fortfarane lite lack.
 Jag och carro cyklade ner till skolan halv 10 och skulle ha idrott kvart i. Men då f¨r vi veta att Myran inte var där så vi hade åkt dit i önödan och våran nästa lektion, matten skulle börja halv 12! Så vi låg ute på järfälla vallen och stekte, lekte med en fotboll och dansa lite.
Sen när vi kommer till matten så är den också inställd. Så man kan säga att själva skoldagen börja kl 1, så var i skolan typ 3 timmar i onödan. Fatta, kunde ligga hemma i bikini och bättra på brännan eller till och med åka och bada! Svenska lektionen redovisade några och sen läste vi bara, så jävla onödigt. Kunde fan vart ledig idag!! blöööh vad sur jag blir. menmen det är historia nu.
Börjar kl 1 imorgon också, det är fan rätt pga dagens orsaker. Matte A har nationella och spanskan fick vi slippa för kommer bli så stressigt. Jag och carro ska cykla imorgon också ;) ska börja cykla mer nu, motion och miljövänligt! ♥


såhär duscha jag när jag var liten, ville inte ha vatten i ögonen hehehe


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0