bad times needs light

yo
har precis kommit hem från carro, vi tittade på melodifestivalen och min stora feta grekiska semester (alltså 2:an av mitt stora feta grekiska bröllop) och efter det pratade vi bara. Det var galet kul och mysigt. Kan verkligen berätta allt för carro, och framförallt lita på henne :) Nu ska jag iaf snart försöka sova, måste börja vänja mig med skol-tiderna :tired: inte ett dugg taggad på plugget, need more time to rest! aja inte så mycket att göra åt saken. Ska även plugga spanska imorgon, kommer gå bajs men måste börja någon gång och hälldre för tidigt än för sent.
blä nu känner jag mig nere pga skolan, förstör alltid, men har klarat snart 11 år (även om det var väldigt lätt när man var liten) så kan jag klara av typ 5 år till! Nu ska jag sova. God natt och njut av den sista sovmorgonen det ska iaf jag göra ;) :love:


carro och jag cute huh ;) 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0