tråkig sak

Kompis test

Nämn din bästa vän: jag har faktiskt 3, emmelie hanna och amanda :) :love:

Den du har roligast med: hum, det är nog när vi 3 är tillsammans, humor på hög nivå

Den du pratar med när du har problem: Det måste nog vara Hanna

En du har varit utomlans med: Hanna igen

Den du känt längst: Camilla och Simon

Favoriten i klassen: haha det är många, men några av de är Madde Sophia Carro orkar inte skriva alla

Den du sovit med mest: Hanna

Den du spenderar med tid med: Hanna för vi bor så pass nära varandra ;)

Din kortaste vän: Lilla Niina piina :D
Din längsta vän: Det är nog Elin ;P

Har du en yngre vän? jaa min kusin Carro, + Dani och Hanna, små 94:or.



Hanna Jag Emmelie Amanda


hanna amanda emmelie elin :love:


hahaha niina :D :love:



Elin Hanna Emmelie och jag :)



Kommentarer
niina

Den där bilden har jag inte sett förut! Får nästan lust att färga tillbaka håret sådär!

Allsång <3

2010-02-07 @ 23:18:23
URL: http://niinaropponen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0