Scared of lonely

Måndag, 4 kvar tills lovet börjar. Skönt, ska börja smida lite planer. Annras har jag redan gjort klart alla läxor idag så ska bara chilla kvällen ut, kan möjligtvis gå ut och gå en promenad. Fast vill gå med hanna eller mamma och ingen av dom kan idag så får vänta tills på onsdag eller nått.
Bussarna är cp som vanligt, min buss hem var typ 20 min försenad så jag stod med carro och vi använde hackor för att komma ut från isen som var runt oss.
Jag har 2 redovisningar, matte och engelska läxa den här veckan. Det fixar jag.

Snön, käre snön försvinn och kom tillbaka nästa vinter du har hälsat på alldedes för länge nu. Är väldigt avundsjuk på min kära kusinvitamin som befinner sig i Florida just nu i ett hus med pool.
Men i maj ska jag och min familj till Turkiet, ska bli kul och längtar redan till att få komma bort från detta ytterts hämska liv jag lever nu.
Jag vill till mitt land, saknar det. Ge mig sommar!

Nu hör jag pappa stå och trixa i köket, vilket betyder snart middag. Passar sig bra för jag är hungrig.
Jag ska börja med en sak, dricka 2 gals vatten och i ett ut av de ska det vara citron i. Ska dricka de varje dag innan frukosten. Japp jag är knäpp.
Nu ska jag gå ner och se på TV med min bror. Juste kl 8 ikväll på tv1000 kommer en shopaholics (?) bekännelse, ska ses av mig:love:






Sötis Niina och jag :)♥



Kommentarer
Carro

ja de va GALET jobbigt att hacka sig loss! hade ju inga vantar heller :´( haha xD <3

2010-02-22 @ 22:50:44
URL: http://carruuo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0