onsdag

hola
Idag på den grymt långa rasten stack jag och madde till jakan, hittade ett halsband, en skjorta och ett linne ;) visar senare..
Slutade som sagt halv 5 men det var helt okej skoldag idag. Fick matte läxa, menmen. Nu väntar jag bara på att mamma ska komma hem för hon måste hjälpa mig med det stora redovisningen i har. I 3 ämnen håller vi på med det, och man är olika länder eller annat, sen ska vi som på ett riktigt möte (som det var i köpenhamn) så ska vi sitta runt ett bort och först prata om sitt land och sen ska vi diskutera och komma fram till ett gemensamt beslt, kommer bli svårt.

Man ska också se ut som landet, liksom jag som har japan ska typ ha morgonrock och måla sånadär ögon med en eyeliner haha ;)
Jag är själv! min partner ska åka bort så kör på själv, men det rullar frammåt.

Nu ska jag göra annat pussisar♥




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0