16:03

hejsan, wiihohio klarade av svenska redovisningen och det gick rätt bra faktiskt (för typ första gången) Carro och Sophia bjöd på kladdkaka till alla som vi satt och mumsade på under lästimmen (som aldrig tog slut känndes det som) men nu är jag iaf hemma, ska plugga engelska och naturkunskap ikväll.
Jag tycker inte om OS, andra avenyn går ju inte för OS har tagit tiden. Fast det är kul när sverige spelar dock ;)
Saknar även mina 2 små kusiner som befinner sig i florida just nu, lyckostar. Sola lite åt bleka mig här hemma i kalla sverige.
JUSTE omg sl I will kill you. Stod och vänta i 20 min på bussen och sen åkte den bara förbi för den var full. Så kom typ 30 min försent idag.
hihi ett litet utbrott, (som madde tar medcin för hoho:love: ) Nu ska jag kika in i andra bloggar pussisar


Oslagbara ;):love:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0