Stan

morsning, korsning

Igår hände typ ingenting, ingenting förän lite senare, men innan det var jag med Hanna Banna och vi bestämde oss för att åka till jakan för att hyra film. När vi var i videobuten träffade vi Niina, Mickis och Sara så alla vi gick hem till Mickis för att se film. Vi såg De ofrivilliga. Den SÖG, fatta typ nada :S det var inte ens en film, typ snuttar av andra filmer som kom lite här och där.
Kvällen var rolig och mysig, måste göras om :)
Idag ska jag, Hanna banna och Niina pina åka till stan, ska bara vänta på Niina för hon ska till frissan först, men sen drar vi :D Vi eller iaf jag och Hanna ska köpa sommarkläder, tror att Niina också ska det eftersom det närmar sig sommar, supeer sköönt :D
Senare ikväll hoppas jag på fest, vekligen. Är sjuk sugen ;o Hoppas Hoppas Hoppas det blir nått X)
Skirver mer sen, ska också ändra designen när jag hittar nått fint. Ha det så bra idag puss på nosen :) <33



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0