plugg plugg plugg

Hejsan
Skriver om Barcelona snart. Igår vad det plugga som gällde, dock gjorde jag inte det lika mycket som jag tänkt göra. Ist gjorde jag ett eget test på facebook, hahaha tönt på mig.
Jag, Hanna och Niina tränade också, det blev vanligt medel pass med en kille vars namn jag glömt. Vi körde hårt och blev tomater i ansiktet. MEN det var också för att det var jätte varm i vår hall.

Idag har skolan flytit på, jag fick veta att jag får VG i engelska i slutbetyget. Är nöjd, engelska är inte mitt starkaste ämne. Nu sitter jag här och pluggar om andra världskriget, prov imrogon -.-

Vet ni.... idag fyller min kusin Caroline 13 år :D GRATTIIIIIS älskade kusin

men nu nu ska jag fortsätta plugga ha det bra :)<33



Kommentarer
Sofie

Kan du inte skriva om Barcelona snart ?<3

2009-05-27 @ 07:10:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0