Panik

hejsan svejsan
Igår så åkte jag och Hanna till jakan, där var Niina, Rasmus, Gurra, Daniel, Elias, Sara, Benjamin och Alex.
Vi var vid nån skola, nått mer myra... vattmyra tror jag X) Där klättrade jag, Rasmus och Hanna upp på taket en gång och just när vi var där uppe kom en bil och var helt galen :o den jagade alla som var där nere och jag och Hanna sprang runt på taket och gömde oss för den, den körde runt överallt runt skolan så vi fick värsta paniken X) tillslut hoppade vi ner och letade efter dom andra.
Sen gick vi in till Niina och såg på Harry Potter, fick också se hennes hundar för första gången, jätte söta ^^
Sen när jag och Hanna sprang till stationen för att hinna med bussen så blev vi förföljda av en vit skåpbil :'( riktigt läskigt, vi var asrädda X)
Idag ska jag till min farmor lite senare, hon fyller år ^^ nu ska jag göra mig i ordning, hej så länge :) <333


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0