Morgon

Ännu en tisdag, idag kl 09:30 har jag NP i matte delprov C :S skit svårt, klara knappt B hur ska jag klara C då!? :S Annars är det bara en normal tisdag som alla andra. Idag efter skolan ska jag och Hanna och några till åka till stan för att köpa spex kläder, eller njaaa jag vet redan vad jag ska vara. Måste bara köpa en sak till det om det finns. Jag berättar senare vad ska jag vara :)
På nått sätt känns mitt liv roligare nu, och det är INTE på grund av skolan xd och gladast av allt är jag för att Hanna banna my best friend är med mig hela tiden. Helt sjuuuk kan inte förstå att vi ska åka utomlans och allt annat i sommar. Älskar dig mest :')
haha oj då vad känsligt det blev dära ;o aja ^^ nu ska jag snart dra till plugget och få det där provet överstökat, hej då <33


Kommentarer
Hanna banna

Äskar dig också bebiis :)<333333

2009-05-05 @ 20:21:08
Selma

Hahahaha jajamensan! Din blöjja! x)<3

2009-05-07 @ 14:48:09
URL: http://selmasabet.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0