Morgon

nu ska jag snart dra till plugget och få dom där 2 redovisningarna över, sen på fredag är jag ledig för vår skola har studiedag då hoho B)
humilihum..... just nu sminkar jag mig, inte så intressant men skriver iaf för annars har jag inget att skriva sådetså.
Jag undrar vad som händer i helgen? hoppas det blir nått iaf. På lördag förmiddag ska jag iaf till Carro och min moster Marie, dom har fyllt år :) ska bli ruuuligt.
Juste matchen igår ja... blev glad att Barcelona van, jag var ju liksom där förra veckan (a) det var nog därför dom van, haha driiiiv.

Nu ska jag fortsätta sminka mig och vänta på att dan ska passera snabbt och ljudlöst, om den kan det. pussar<3<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0