KUUUL

halloj
just nu har jag planerat sommarn lite, och kanske nån gång i början av juli ska jag och Hanna åka till mitt landställe :D OMG ska bli så kuuul. Stranden varje dag, egen stuga, kan knapt vänta :D Sen ska jag och Hanna också gå på Britney Spears konsert, kulkul.
Sen ska jag också till Finland, försöker prata med mina päron om en sak där också. Annars kan dom glömma allt. Jag hatar verkligen dom ibland, förstör alltid allt! menmen dom är inte snälla mot mig då kan dom glömma att jag är det tillbaka. Dom tror typ att dom bestämmer allt över mig (?) ursäkta!? Ge mig lite andrum förfan! Låt mig leva livet lite för en gång skull, eller är det för mycket begärt?
Dom ska iaf inte få förstöra ännu ett lov i mitt liv, lever bara en gång you know.
nu ska jag sura ifred byebye ;P <33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0