festfestfest

hejsan bloggen :)

Har inte bloggat på länge, som sagt är det inte långt kvar förän jag och Hanna drar iväg till Barcelona :D och den 13 maj är det dags för Beyonce.

Nu ska jag berätta om helgen, i torsdags var det 1 maj. Vi åkte till kvarnen, men ingen brasa tändes och ingen skulle heller tändas ;o ingen valborg utan brasa ju ;'( men vi drog hem till Benjamin ist, riktigt kul :D
I frdags åkte alla hem till Becca, det var super kul men blev lite vilt, lite för kul i helgen hade vi nog.
Sen på lördagen klippte och färgade jag håret, lite ljusare. Senare chillade jag bara med Hanna, på ikvällen såg vi på en film, det slutade med att vi båda sov i soffan.
Nu till sist söndag, pluggdagen. Jag pluggade stenhårt på HK och bild men inte så jätte på NO. Fattade inte riktigt hur jag skulle plugga när vi fick ha böckerna med oss på provet. Det var som ett hemprov fast vi var tvungna att göra det i skolan.
Idag måndag så slutade vi halv 2 för vi hade ingen HK, skiiiit skönt. Senare ska jag nog plugga matte, NP imorgon -.-. men jag ska nog också se på nån film om det går nån bra idag.
Ha det så bra :)<33


Kommentarer
Anonym

Du och Hanna är verkligen trevliga och värsta party pinglorna ;)<33

2009-05-05 @ 07:45:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0