1 dag kvar

Hejsan

Inte skrivit på ett tag, har bara inte haft tid.
I onsdags var jag och bästavänn Hanna på Beyonce, det var helt otroligt underbart. Kan inte beskriva hur bra hon är.
Vi tog typ 150 bilder, orkar inte lägga upp alla men några kommer ;)
I går gjorde jag först SO provet och sen NO prover, båda gick sådär. Kunde gått bättre. Sen gick vi hem, då såg jag att städtanten fortfarande städa i mitt hus, så vi gick båda hem till Hanna och gjorde aööt möjligt. Jag drog hem efter 6 någon gång.
När jag var hemma så åt jag middag sen packade jag och sen fixade jag med min älsklings tussan (min kanin) :)
Idag är det fredag :D såååå skönt, men det blir typ inget ikväll :'( Men skolans lektioner är chill idag, först språk och där ser vi på filmen Gladiator.
Sen matte där vår lärare gör muntliga nationella så vi andra kan chilla. Efter det har baa killarna engelska för dom ska presentera en sak (som vi tjejer redan gjort) Sen är det idrott som gäller.
Sen ska jag hem och packa det sista, sedan ut tror jag.
OMG IMORGON ÅKER JAG OCH BÄSTAVÄNN HANNA TILL BARCELONA, KAN INTE BESKRIVA MIN LYCKA. VI KOMMER HA DET ROLIGAST, NÄSTAN SÅ JAG GRÅTER AV LYCKA. BÄSTA SOM HAR HÄNT I LIVET. VI SKA ÅKA EN STOOOOR BIL TILL ARLANDA OCH VI SKA OCKSÅ MELLANLANDA I HOLLAND, FÖR ATT VI INTE VILL HA DEN ÄKLIGA FLYGMATEN ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0