svenska

hejsan svejsan

Gårdagen började med att jag vakna upp på landet kl 8 -.- vi skulle hem tidigt för joakim (min bror) skulle ha fotbolls tunnering. Så vi var hemma vid 12. Då kom rasmus och vi såg på en film som heter, I am sam. Den var bra och sorlig.
Senare på kvällen gick min familj över till Hannas familj och åt middag. Det blev revbensbjäll eller nått sånt X)
Sen drog jag och hanna till Maral där några fler också var. Vi såg på typ 3 olika filmer, vi hade varken sett början på nån av dom och vi såg typ inte slutet på nån av dom heller haha.

Nu har jag just pluggat klart med vårat svenska författar häfte. Är inte riktigt klar än men måste få hjälp av mamma :P
Snart ska jag till Rasmus och sen ikväll ska jag och Hanna träna spinning :) har inte tränat på åratal ;o måste börja igen på allvar!
pusspsuss<3333


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0