Sol

Heeejsan
Gårdagens väder var riktigt fint ju :D Jag och Hanna gick och prata om det hela vägen hem från skolan. Nu är det loooov, omg så skönt. Ska bara ta det lugnt hela tiden + att jag ska åka till min sommarstuga. Har längtat jätte mycket efter den.
På kvällen var vi i jakan nåstans med massa folk, det var Jag, Hanna, Gurra, Rasmus, Niina, Sara, Maral, Jenny, Annie, Linnea. Haha jag hade inte tänkt skriva vad alla heter med jag gjorde det iaf ;), riktigt mysigt. Vi satt på nått berg(?) inte lika mysigt för det var hårt som satan.
Sen gick alla hem till sig, förutom några som skulle sova över hoss varandra också xd

Idag är det ju ännu bättre väder än igår. Har solat i typ 1 timme och man kan se lite färg ;o
Sen ska jag vara med rasmus när han är klar.
Han har spelat match och hans lag vann :] Sen i kväll ska jag på fest nånstan, kommer inte ihåg vart det var ;S
Skriver mer senare pusspuss<3333


Kommentarer
U haz the aidz lul!

U haz the aidz lul! Amirite!? U doez have zeh aidz? You haz aids from buttzeckz from ZUPRIZE buttzecks! The moviez? But... Even more important... Iceland is the new Iraq... Quite... Wow... I could so spam this page... But you could IP block me ulululululululul LMAO! MLG!?.. I disagreee! ROCKET PFFFAFHAHFHAFHCHHCHAG Wischer Eero KURWA!

(Jerkoff in German, Pervert in japanese and whore in Pooooolskiiii! Or "Polish"

2009-04-06 @ 14:37:33
Jessica

vaaaaaaaaaaaaaaaaaa ;o

2009-04-06 @ 18:16:46
URL: http://jessicariihimaki.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0