mys kväll

tjenare

Jag hade tängt skriva ett inlägg om vad som hände uppe på landet + ladda upp lite bilder som togs. Inte just nu bara för den stora datan funkar inte för tillfället, och orkar inte skriva på den här. Ist ska jag skriva om vad som händer ikväll lite kort innan jag ska dra och göra annat.

Ikväll var det ju tänkt att jag och B1 eller Hanna som hon också heter skulle träna, men icke sa nicke så blev det inte. För jag var inte hemma mitt på dagen då det tydligen bara fanns spinning pass :/ jag var med Rasmus :)
Imorgon blir det träning, det måste det bli!
Över till kvällen. Jag har precis gjort klart författar häftet *mycket stolt och glad* jag hade tänkt att göra lite på HK:n men det hinner jag inte för jag ska se en film som går på TV1000 den heter, Den magiska leksaks affären. Hoppas den är bra, har sett trailen och den verkar helt okej, den börjar kl 20:00
den hadlar typ om en magisk leksaks affär (som nog hörs på namet haha IQ fiskmås varning på mig dära ;o?) men  ääh det här går inte, här kommer en beskrivning på den, eftersom jag inte sett filmen så är det svårt att skriva vad den hadlar om. Eller var säger ni?

Välkommen till herr Magoriums magiska gamla leksaksaffär där allt har ett eget liv. För att kunna uppskatta butikens förtrollande egenskaper måste man dock ha barnasinnet kvar och ha en vild fantasi. Då herr Magorium bestämmer sig för att gå i pension och lämna över affären till det fantasilösa butiksbiträdet Molly gör leksakerna därför uppror.

Jag ska helt enkelt ha en mys kväll i soffan och se filmen ;)
ha det så bra pusspuss<3333333333333



Kommentarer
Emmelie

faktiskt så hyrde jag den där filmen för jättelänge sen:) såg den innan dej töööönt!<333

2009-04-14 @ 16:04:49
URL: http://emmeliejonsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0