mumiens återkomst

tjooho
Ny design, bara tillfällig :)
Idag gjorde vi NP i matte, det gick SKTI! pallar inte bry mig mer, ändå inget jag kan göra åt det. Idag tränade jag och Jago (Hanna) äntligen, känner att mina muskler sakt men säkert börjar avta ;o det får inte hända.
Igår såg jag på en film på 6:an kl 21:00, den hete Mumien typ. Idag kommer fortsättningen på den som jag klart ska se :D den var faktiskt jätte bra, men lite läskig. Jag sms:ade med Rasmus samtidigt (kommer nog göra det idag med) så då var det inte lika läskigt :) den går åter igen på kanal 6 kl 21:00.
Imrogon ska vi tjejoor till Donia på middag, ska bli kul :D
Sen på lördagen ska jag Hanna Emmelie Amanda Gurra och Rasmus åka in till stan och se på bio, och så klar en skräck film :D mina favoriter ^^
Sen är det inte så mycket mer att säga för till fället. Vi kommer ha SJUKT mycket nu i skolan fram till skol avslutningen -.- så kommer inte ha så mycket tid till bloggen :/
pusspuss<333



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0